Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2008 21:13 - Спирам вече..погледни се човече!!!
Автор: bksasenovgrad Категория: Други   
Прочетен: 2104 Коментари: 2 Гласове:
1



Аз съм поредният напуснал тъпата фирма...50 дена не сме виждали заплатите си!!!
Вече няма смисъл от нищо....спирам снимковия материал, а имах доста да разкажа
и покажа...нейсе!Вече не ме интересува...поне засега :)Оставих си летните работни обувки там :)
Всичко се случва!?Не само на Коледа стават чудеса, ами и през ....пролетта!!!:-)
Току виж са се вдигнали на крака! Хе хе!Само че не виждам как ще стане това ,след като виждам
затворения кръг по който вървят парите! Президент в Ст.Загора,инженерите Басет Иса и
Сотиров с офис в Пловдив и наемните работници от Асеноградското БКС и пак президента в Ст.Загора!
Намират се обекти/мижави/ от инженерите,наемат се работниците,завършва се обекта,
ИНЖИИИИИНЕРИТЕ си взимат комисионната,парите отиват в Стара Загора и когато президента
благоволи изплаща заплатите!Колегите пак са в платен отпуск/който има/,защото няма ли заплати никой неще да работи ,нито да го клати...някому там...!? Аз пък напуснах.
Е ,отрязаха ми тока поради неплатена сметка и това беше края!
Намерих си друга работа и се чупих от там!Може да е по тежко от БКС-то,но поне се плаща седмично!
Е, сега вече ще мога да си плащам сметките навреме....да имам ток , интернет , ще мога да дам на дъщеря си пари за училище,да купя на жена ми цвете...ей така без повод , ще мога да почерпя приятел кафе и от банките няма да ми звънят по телефона....,,кога господине ще си погасите таксата?"
Дано!!!Само да съм жив и здрав!

На колегите желая здраве,късмет...заплати/редовно/ и ...железни нерви!!!

image

 
THE END



 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Само така
19.11.2008 07:21
Да си жив и здрав! Браво за куража и успех на новата работа! И пак си пиши тука, и снимки си публикувай :-)
цитирай
2. bksasenovgrad - Re
19.11.2008 19:10
Ще видим :-)?!?!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bksasenovgrad
Категория: Други
Прочетен: 46251
Постинги: 9
Коментари: 40
Гласове: 119
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол